Bio med Eve!

Sedan jag kom hem ifrån idrotten som var sista lektionen har jag bara ätit och tittat på TV. Sket i att ens öppna tyska boken, kan endå inte koncentrera mig nu. Så får läsa de sista 30 sidorna ikväll. Ska möta upp Eve strax, ska titta på när hon äter pizza sen går vi och hämtar ut biobiljetterna. Efter det en ''fetis'' runda till ICA och handla varsin ''liten'' godis påse. Tar med mig kameran så ska försöka ta lite fina kort. Fast ingenting blir fint när vi två umgås haha. Folk i skolan måste tycka vi är väldigt konstiga. Men då säger vi whatever? Har jag något i ögat? Nä fyfan för att vara stel och sitta o se snygg ut i korridoren. Nu ska jag in i duschen och blir ingen jätte rolig outfit efter vi ska på BIO. Hörs senare! PUSS.


Två saker som är svåra att klara sig utan! Hanna<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

aww babe du är bra, älskar dig ♥!

2011-01-13 @ 13:01:33
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0