att sitta ihop..

För det är det vi gör, vi sitter ihop. Ett liv utan henne, vad fan är det? USCH det går ju inte. Skulle för det första inte vara den personen jag är idag och för det andra hade jag aldrig träffat någon som du.. Du vet att jag älskar dig mest osv. Var bara tvungen att komplettera hennes blogginlägg http://evelinaplace.blogg.se/

Kan sakna henne om vi inte setts på en dag, ibland kan det gå ett par dagar utan att jag saknar henne. Det beror på, men det är pga jag vet vart jag har henne, vart vi har varandra och det är alltid närmast hjärtat. Jag vet att vi inte behöver höras av på några dagar utan att det gör något? Jag känner henne så väl att jag endå kan lista ut exakt vad hon gjort under de dagarna. Vi känner varandra utan och innan. Jag kan avgöra genom att bara titta på henne 1 sekund hur hon mår eller om det hänt något.

Vi ses på torsdag bästa vän. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0