trött as hell

Kom hem för en halvtimma sen ungefär. Haft en kick-ass kväll med trevligt sällskap!

Nu är jag så sjukt trött så att jag nästan måste fundera över vad jag heter, typ. Nej men steg ju som sagt upp vid 7 idag. Men haft för mycket i tankarna och fullt upp idag så har inte haft tid att vara trött ;)

NUUUU ska jag iaf släcka ner och SOVA gärnet, fan så gött. Förresten här får ni Jennys facerape på mig innna, speciell tjej? Något..

'' ibland när jag inte har något att göra så tar jag fram ett smörpaket och rör runt i den med pekfingret.. så himla GÖTT!! ''

Tillbringade även min eftermiddag med denna konstiga varelse!



Kommentarer
Postat av: marieRverano

men lina då, skylla ifrån dig på jenny bara sådär! tror nog allt att du gör de ;)) haha skojar! GULLISAR <3

2011-02-27 @ 10:43:06
URL: http://marierverano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0