titta ner på alla korta jävlar :D


Om du börjar få ont i nacken av att titta ner på alla korta jävlar, lägg då upp detta på din logg..

Statusuppdateringen skrek ironi, jag är bara 1.60 ynka cm


Tyckte jag var lite rolig på facebook innan haha. Nu är morfar här på 4:e besöket idag, och mormor på sitt 3:e. Aw älskar dom så mycket, dom skämmer bort oss extra mycket nu när vi är sjuka. Ska köpa någon present var till dom i Stockholm bara för det. Jag är sån som person, jag måste ge tillbaka det jag får. Hatar människor som bara tar och tar, får och får utan att visa tacksamhet eller att ge något tillbaka. Ska skjutsa mormor vart hon vill i Halmstad i sommar (hon har inget körkort). 


WEEKDAY








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0