SUPRIIISE

Min bror klev innanför dörren för sisådär en timma sen, vi stod som tre frågetecken. Visste att han skulle vara ledig i helgen men inte komma hem. Älskar överraskningar och älskar min bror. Fin start på helgen.

En sak som är mindre fint är att jag har feber och ont i hela kroppen, vill inte bli sjuk. Som vanligt! Ni måste ju tro att jag inte äger något immunförsvar alls, vet ni? Det tror fasen jag också. Whats wrong w/ my body?

Mamma gör fläskfile och potatisgratäng men inte ens det lockar, och jag som ville träffa mina tjejer ikväll för snack och mys, hade varit behövligt då vi inte hunnit träffats på rätt länge :/ Saknar er tjockisar..




Självklart är min bror han till vänster, är vi inte lika? gaaad damnnnnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0