spontan måndag!!

GODMORGON!!

Tycker det är en riktigt fin dag idag, faktiskt :) Vaknade för en timma sedan och sen dess har jag ätit frukost, klätt på mig, pratat med mormor och bestämt att vi ska till Ullared i eftermiddag. Fan va fint. Behöver lite småsaker, typ tjej grejer ni vet? Ah ni fattar. Eftersom jag är hemma själv spelas MTV sjuuukt högt och jag skakar röv, by myself. Det är ju rätt nice att kunna dansa så fult jag bara kan och skratta åt mig själv. Fast sen insåg jag att det inte är fullt normalt, men sen kom jag på att varför bry sig? Ingen ser mig endå så skaka på! Sean Banan hade skrattat åt mig och jublat ''rooooooompaaaaaaah'', eller? Hahah min ''trötthets medicin'' gör mig speeeedoo. Fast antar att det bara är bra! Då hjälper den ju iaf. Nähe vi hörs ikväll, vet inte när jag kommer hem men kommer iaf befinna mig på Gekås hela eftermiddagen. Spontant på en måndag sådär, aldrig fel. Ha en fin måndag hörrni :)
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0