skitknä

Mjaaaaaaaaaaaaaaa I wanna cut my fucking knees off right now!!!!!

Samlades utanför skolan vid halv 9 och som vanligt lyckas jag och Eve sätta oss bredvid fel människor. ''Lina jag mår illa kan vi inte byta buss!?'' När vi kom till Isaberg sken solen under en klarblå himmel och jag tänkte att fan, detta kommer bli en härlig dag trots allt. Fast det första jag gör när vi ska hyra pjäksor är att fastna med foten och tog en evighet att få ut den. Auch! Sen strömmade det in skolungdomar ifrån deeenmaaark, skäånä, halmstaaa och götebarj! Eftersom jag är grym på att tolka dialekter snappade jag upp detta, bara så ni vet, liksom.
Första åket gick helt okey, men andra och tredje började mitt underbara helt fantastiska knä säga att ''sluta åka jag vill inte mer'' och de signalerna sändes upp till mitt huvud. NO SHEAT jag som ville åka, faktiskt! Men bara att lyssna och lyda, aldrig att jag riskerar någonting för några timmars skidåkning. Säger än en gång, nooo shit!! Efter några timmars åk med tjejerna och Eve beslöt jag mig för att ringa till morfar så han fick hämta mig. Vad skulle jag göra där uppe helt själv till klockan 2? Ville ju inte förstöra för dom andra. Mormor hade mat till mig när jag kom dit, lite godis och chips och läsk och mjölk och frukt på det sitter jag nu här hemma och känner mig som en rullande bomb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0