sänder en liten tanke!

Sänder en tanke och all min kärlek till min älskade och absolut bästa vän!! Hon är nämligen dödssjuk (enligt henne själv) osv.. Ni får ett urdrag ur hennes blogg nedan:

'' Hejsan hoppasan alla pigga o glada!
Jaha då sitter man här igen deppig o tycker att livet är sämre än skolans köttfärssås.... Min kära bästa vän har lämnat mig för en kille och jag får nu stå på egna ben i den hårda och kalla världen helt ensam, inte nog med detta så är jag väääldigt förkyld, sitter just nu med två stycken papperstussar i vadera näsborre för att inte snora ner hela datorn, och som inte detta va nog med problem så är personen som jag tycker väldigt skit mkt om borta den kommande veckan så åter igen får jag stå på egna ben., det enda som är positivt i min värld just nu det är mitt mjuka toapapper. Nehe skola imon, så måste ta några timmars skönhetssömn, ska bara snyta mig och sätta in nya tussar och ta tre extra kuddar så att jag inte kvävs inatt ''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0