sa någon fredagsmys?

I THINK SO!!

För lite tidsfördriv eller något sånt så får ni lite gamla bilder, minnen som jag aldrig kommer glömma!



en varm sommardag var jag, Lina & Fanny och badade och det var underbart.


En gång i tiden var jag brun as poop och hade långt hår!


Bästa veckan i hela mitt liv. Gothia Cup 2008! inga ord..


En spontan resa till Göteborg under Gothia Cup 09 med Frida & Jenny, jävligt roligt!!


En gång var vi i Thailand och det var paradiset.


En gång blev vi uppraggade av Italienare, inte varje dag liksom..


En gång var gänget i Växjö hos Frida!


En gång var jag och Frida rätt lika, typ.


Gothia!


En gång hade vi spexfoto i slutet av 9:an. Jag och Sugge va grymt heta!


En gång hade vi slutat 8:an och fikade in sommarlovet hemma hos Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0