onödig dag!

Goooodmorgon :)

Hade egeeentligen kunnat ligga i min varma sköna säng och sova nu för jag har bara 1 lektion idag, svenska. OVÄRT? JA. Men jag är inget fan av ogiltlig frånvaro, det är liksom inte coolt någonstans.

Egentligen så mår min kropp allt annat än okej för att ens gå upp till skolan men jag orkar fasen inte ligga hemma en enda dag till. Aldrig!! Sebbe åkte nyss hem till Kalmar, önskar honom ett trevligt lov. Han och Frida har gullat gärnet nu på morgonen ''du är bäst, nej duuuu är bäst, nej dududu, duuu är bäst'' nästan så man spyr va? ;) EGENTLIGEN är jag bara lite avis..  Nu ska jag äta frukost/lunch sen bege mig uppåt. MUMS första skoldagen efter lovet är alltid lika mumsig. NOT!
Ha en bra dag, slutar 2 idag förresten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0