nostalgi-eftermiddag

Haft en slapp skoldag idag, känns rätt ovärt att gå till skolan men what to do? Hade två lektioner idag, och det kommer vara såhär slappt i två veckor nu framöver. Ska inte klaga faktiskt! Önskar vissa klasser alltid hade praktik. Satt med ma homie Sonja en stund efter vi slutat och ''pluggade'' i bibblan. Under den korta tiden hann jag även med att bli iakttagen av ett gäng, fast för en fin sak, hehe. När jag kom hem åkte vi direkt till Anderstorp för att leta balklänning till Frida, jakten har börjat! Men dom hade bara skitfula grejer.. Hon har kikat runt på nelly.com ett tag nu och har FAKTISKT hittat en grymt söt,vacker,fin och sexig klänning. Nelly är bra, sjukt bra. Ni får se bild om/när vi får hem den och den passar osv. Kommer gråta när hon och Sebbe går uppför somewhere in Växjö, hon kommer vara SÅ vacker. MJAU.  Just nu har vi nostalgi-eftermiddag, Emil i Lönneberga är på TV och jag varvar med engelska plugg och smsande, fiiiiint, som fan. Hörs senare. PUSS!



Mitt hår :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0