måndag eftermiddag

hum.. de där j*vla måndagarna brukar vara sisådär roliga men vår otroligt barnsliga klass har ägnat denna gråa och regniga måndag till att spela in vår cover på judit och judit som ska spelas upp på utbildningsmässan. ''Royal with samhäll'' HAHAHA Viccan vi suger ;)

Känner att jag inte orkar, har tid eller någon större nytta av att gå på 7 st teorilektioner varje måndag efter skolan. Lär mig mer om jag läser in allt själv, faktiskt. Var så otroligt gullig o köpte godis påväg hem ifrån skolan till min kära syster som stannade hemma en extra dag pga att hon är magsjuk. Hade mer än gärna skippat frilufsdagen imorgon och åkt med mamma till Växjö för att lämna Frida stället. Men skidor på Isaberg med Eve ska bli ruuuuligt endå :) Om vi tycker det suger så sätter vi väl oss bara och äter någonstans, som vanligt.. haha!

Nu kommer mamma hem och vi ska till affären, jag måste ju ha massa gott med mig imorgon!!!
Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0