klättrar längs veckorna..

Funkar SOM VANLIGT inte att ladda upp bilder här. Så ja vad ska jag skriva då? Åkte bil idag, det sög, mådde illa. Gick en runda ute i skogen, det var väl.. fridfullt? Är ingen naturmänniska at all men solen sken iaf och det var ju.. härligt. Fattas bara att äckel snön ska försvinna så jag kan dra på mig converse och mc jackan. Vill även kunna börja använda min Ralph Lauren väst jag köpte i USA. Vilket kap jag gjorde där! Den är så fiiiiin men för tunn för att ha på sig nu. Kanske kan ta kort på den imorgon så ni får se?

Dagens höjdpunkt: HAR ÄTIT EN GLASS, EN NOGGER. DEN NI, FAN VA COOL JAG ÄR..

Tror ni märker hur uttråkad och hur rastlös jag börjar bli. Hur står de som är arbetslösa ut!?!?!? Jag har legat hemma i 1 vecka, tortyr. Känner mig som ett fetto trots att jag gått ner 3 kg. Det kryper i kroppen på mig, får panik snart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0