jag vill inte..

Hej på er!

Jag hatar min kropp. Måste bara säga det. Min klass och alla andra måste tro att jag är världens mes eftersom jag är sjuk lite då och då. Blir ju fan sjuk så fort jag bara kramar någon.. Men grejen är att jag har världens sämsta immunförsvar. Något i min kropp är verkligen inte som det ska. MEN proverna visar ingenting alls!? Så fan heller säger jag då. Detta är allt annat än normalt. Jag missar massa, jag missar skolan, jag missar träningarna (min kondition är inte den bästa just nu säkert), jag bygger upp mig träningsmässigt men för att sedan bli sjuk så det bryts ner igen, jag orkar bara inte.. Det är skit jobbigt. Jag missade mitt engelska prov idag, jag missade att umgås med min älskade Lina och jag missade att sitta och titta på träningen. Jag vill vara stark, jag vill inte vara känslig. Jag vill inte vara sjuk jämt, jag vill inte :/  Hoppas ni haft en bra dag iaf. Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0