it's just continue

Har precis ätit klart och tar igen mig i sängen innan träningen. När jag satt och åt innan hörde jag helt plötsligt mamma skrika till. Zorro (min hund) springer ner ifrån soffan, börjar sprattla och rulla runt på golvet, jag springer efter i panik, ögonen rullar på honom och hans tunga är utanför munnen. Inte ett till epilepsi anfall.. Har suttit med en skakande hund i famnen den senaste timman, hans hjärtade slog i otakt och dregglet bara rann.. Det är hemskt, han har fått det några gånger innan och man vet ju aldrig när det inträffar. Vill hjälpa honom med allt jag har, men det går inte. Min lilla fis, tänk att husdjur, och speciellt hundar blir en så stor del av familjen. Vi är ju liksom inte kompletta utan våra djur. Hemskt var det, idag är en sådan dag. Fan inte mycket som går vägen. Kramar är vad jag skulle behöva nu. Någon/några som får mig att skratta. Hoppas brudarna är på bra humör idag på träningen. Fattas väl bara att jag vrider till mitt knä, stukar foten eller liknande!? Skulle ju vara just typiskt. Ursäkta bitterfittan som kommer fram nu, men ni vet en sån där dag där det mesta kan dra någonstans. Har en sådan dag idag, redan innan lunchen började det gå ut för.. JAJAAAAA nu ska jag sluta sura och tänka positivt. Tycker om mig själv som är så säker och stark i mig själv att jag kan ställa om och tänka ifrån den ljusa sidan istället. Tycker det är jävligt onödigt att sura konstant. Nu ska jag dunka spotify och byta om till träningen. HA EN BRA KVÄLL, from the bottom of my heart :) PUSS!




Kommentarer
Postat av: Asasdas

Nice site, Keep it up

2011-04-28 @ 07:35:56
URL: http://literary-journal.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0