Isaberg imorgon..

Avslutar denna måndagen med en bild på 3 rätt saknade människor som jag hoppas att jag kommer fira mitt halloween med detta året också!  Stephie vad har hänt med impalan? Har du krockat? Skriv ett mail till mig :)

Imorgon är det frilufsdag, jo, varför kallas det frilufsdag för? Vill lärarna engagera oss ungdomar och försöka få de flesta av oss att börja uppskatta naturen och den friska luften? Det sistnämnda gör jag redan, men det där med naturen är väl sisådär. Big City Girl, that's me. JAG och EVE ska IALLAFALL upp till Isaberg och åka skidor. Fast tja vi kommer nog äta 85 % av tiden om jag känner oss rätt. Hoppas jag inte bryter något, man vet ju aldrig. Hoppas på en riktigt trevlig dag imorgon iaf med bästa bästa bästa vännen!
PUSS.



Aquil, Stephie, Spencer!

Kommentarer
Postat av: stepahnie

jag skrev email till dig pa fcb!!! svara for faan ;)

ughh jag ser aquill HELA tiden med en annan tjej som jag inte gillar. usch hahaha

2011-02-07 @ 22:42:59
Postat av: stephi

inte nasta ar. I AR!

2011-02-07 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0