I wait for you

Godkväll..

Var på sjukhuset innan idag (äntligen). Visade sig att jag hade öron och bihåleinflammation, även svullen och röd hals. Så blir pencillin nu i 10 dagar. Fick med mig hostmedicin och nässpray hem också. Skit äckligt! Är ledsen i ögat för att jag inte kan hälsa på Frida onsdag till torsdag som planerat. Jävla typiskt va? Har inte ätit någonting alls sedan i fredags, typ 1 clementin, några skedar fil och vatten. Åt en pannkaka men den kom upp igen. Så jag har mått bättre i mina dagar vill jag lova. Hoppas medicinen värker och att jag vaknar upp lite piggare imorgon..

Hoppas ni alla haft en trevlig alla hjärtans dag med din kärlek, vänner, familj eller ensam. Det är ju inte hela världen om du är singel, som halva facebook uppdaterar om. Varför vara deprimerad idag bara för att det är alla hjärtans dag och man är singel? So what? Jag bryr mig inte ett dugg faktiskt, detta är bara en speciell dag om man har pojkvän, annars är det en helt vanlig dag :) Fast kan inte låta bli att bli lite avis endå på alla förälskade par som är ute på dejt idag och får röda rosor och choklad, men inte hänger jag läpp för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0