i oasen, 17.30

Sitter kvar i skolan och ärligt talat tycker jag det är helt underbart, iaf just idag!

Vi hade wakeboard på idrotten today, shit va svårt det var i början men efter några testförsök som jag trodde skulle sluta i ''I don't wanna die, aaaaaaaaah, shiiiiiiit, jag dööööör, faaan va läskigt, jag kan inte '' så funkade det riktigt bra till slut och jag lyckades åka runt på den där.. brädan? allt som har något med en boll att göra är mer min grej endå. Gick upp till skolan igen och har precis haft extra matte i en timma som idag gick jätte bra. Givande lektion för en gångs skull när det kommer till matte. Vi fick tillbaka provet idag och har en sak att säga: inga kommentarer..

Biblioteket stänger vid 4 på onsdagar så jag sitter i Oasen(skolans cafeteria) istället. Jag är helt ensam, hör bara någon estetare spela piano några klassrum bort. Det brukar ju vara fullt här dagligen, har tid att lyssna på lugnet och se hur oasen faktiskt ser ut. haha!  Ska gå hem nu och fortsätta plugga, insåg att jag har det mes ''nödvändiga'' av tyska plugget hemma. Vissa vardagar är pain, men denna är lugn och skön. Bara jag och en bok, uppskattar ensamheten stort en sån här dag. Gillar att vara ensam ibland, faktiskt!

PUSS!

skolan i all sin glans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0