hospital again

Hemma efter några hemska timmar på sjukhuset (idag igen). Hoppas ni inte tror att jag är någon vekling, för det är jag inte, annars hade jag inte spelat fotboll tex ;)  Började hosta så mycket innan att jag tappade luften och fick ingen luft, min andning hackade och ja jag fick panik. Så mamma ringde till akuten och vi fick komma direkt. Tack gode gud för det. Fick andas i en sån där respilator, tog prover igen m.m..  Läkarna och sjuksköterskorna var sjukt snälla. När jag kunde andas hyffsat normalt igen fick jag te med honung och dom var så omtänksamma och goa. Fler människor i dagens samhälle borde vara såna! Så det var inte lika hemskt när dom var så fina som dom var.

Har sovit några timmar nu och försöker äta lite, det går sakta men säkert neråt. Känner mig riktigt råsexig också, aldrig varit snyggare som jag varit de senaste dagarna. MUMS! FEEEEL THE IRONI PEOPLE :)

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör fina läsare. Vi hörs imorgon, vet inte när men jag uppdaterar iallafall.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Kazic

Krya på dig babe, hoppas det blir bra. Saknar dig <3

2011-02-15 @ 20:51:16
URL: http://kaapish.blogg.se/
Postat av: mariana

älskling inte heter de epilator :D respirator isf haha epilator är sån du tar bort hår med!! =D

2011-02-15 @ 22:39:03
URL: http://marianadg.com
Postat av: Anonym

HAHAHAH wupps, du fattar varför jag säger att jag är tipsy av alla mediciner va? (a)

2011-02-16 @ 18:16:25
Postat av: Anonym

tack älskling jag saknar dig<3

2011-02-16 @ 18:16:48
Postat av: mariana

hhhaha ahh jag har överseende med deetta knasboll:D <3

2011-02-18 @ 10:49:16
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0