hold my hand

Vissa saker skulle jag vilja ha nu, vissa dagar vill jag ha det mer än andra. Men jag är nöjd och glad endå!

Nu måste jag sova om jag ska va lite pigg i skolan iaf, ögonen klistrades igen idag på historian, inte okej!!
Så vad händer imorgon då? Ska fixa naglarna, min städerska kommer och rensar min våning, ska på jobbmöte och luncha med bästiz. Sedan fest för min nya kollektion på cafe opera sedan lite drinkar på Berns!

Snarare: vakna kvart i 7. Snooza till 7 och klä på sig något sjukt trist (min garderob är inte min babe för tillfället), trycka i sig en torr äcklig macka, ha tyska första timman, få ännu mer ångest inför provet på fredag, gå till halv 4. Hem, äta nudlar samtidigt som jag försöker plugga men fastnar framför annat. Stressa till träningen, komma hem 9 och är så trött att jag inte vet vad jag heter.. UNGEFÄR så ser morgon dagen ut för mig. Nice va? Fan sluta nu vet att ni är avundsjuka ;o ni behöver inte låtsats..

Nej skämt osido så är det en en helt vanlig skoldag imorgon, har faktiskt roligt i skolan! Helt underbara klasskompisar och gillar de ämnen jag har :) Träningarna är dagens höjdpunkt, lätt. Nu måste jag sova, även om jag inte vill. GODNATT <3


Kommentarer
Postat av: KAZIC

Love yaaaaa

2011-02-03 @ 09:50:14
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0