godmorgon på min lediga dag!!

Somnade visst rätt sent igår, runt 2 halv 3 ;) hehe.. Min trötthet försvann och ibland är facebook chatten underhållande, trevlig pratstund! ''godnatt x6''

Mamma ringde och väckte mig vid halv 10, var väl lika bra annars hade jag förmodligen vaknat av att mormor ringer och säger att maten är klar, alltså att jag försovit mig. Ska dra på mig mjukis nu, orkar inte så mycket annat idag. Gå en lång promenad med Zorro och sen lunch hos mormor. PUSS!


Önskar att jag bara kunde dra på mig mc-jackan och mina vita converse, är trött på att känna mig uppstoppad i alla dessa kläder!!!!!!! '




En resa till underbara Thailand hade verkligen inte skadat, någon gång i livet ska jag självklart tillbaka.. Bara jag som har förälskat mig i landet ''over there'' och det är det enda jag har i sikte, jämt, hela tiden, konstant, yeah ni fattar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0