fuck the life, typ

Hej på er, eller nått.

Orkar inte skriva, har inte orkat något alls idag trots att jag känner mig lite bättre, men bara liiite. Vill bara sova, men så fort jag blundar så snurrar det. Det enda som hänt idag som varit lite dramatiskt är att jag ätit några tuggor, tjoho. Låg även ute på altanen i vintersolen, som faktiskt värme lite och jag fick äntligen frisk luft, underbart. Känner mig utpumpad, vill bli kryare nu, vill se folk, ut i civilasitionen och jag vill TRÄNA men framför allt vill jag att det ska bli onsdag nu! 2 dagar i Växjö med Frida för att senare bege oss till Stockholm över helgen sitter mer än nice.
Sitter och funderar om jag orkar gå ut? Tveksamt då jag inte ens orkar gå ner för trappan för att hämta laddaren till datorn som är påväg att dö. Ropar nog på mamma istället ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0