Frida skriver!

Hej allihopa!

Lina är jättesjuk, hon har feber/bihålleinflammation/öronhinneinflammation/astma-attacker/huvudvärk/magsjuka..  Och jag skojar inte! Helt sjukt hur man kan bli så sjuk, lille vännen.
Så hon bad mig att skriva ett par rader dagen till ära, eller något, eeh..

Min dag har sett ut som sådan att jag vaknade upp bredvid min älskling, låg kvar extra länge och pussade på honom när han sov så sött (FANVADJAGTYCKERHANÄRUNDERBAROCHLUKTARBEBIS-MUMS), sedan gick jag upp och gjorde frukost. Gott! Tyvärr hade jag och Stina inget hemma som Sebbe kunde äta till frukost eftersom att jag inte vant mig än att han gått och blivit laktosintolerant, är ju så van att han äter allt och lite till som går att äta men så är ju inte fallet längre. Skönt dock att vi nu vet vart problemet ligger, för hans fisar som han höll på och bäsa stup i kvarten innan fick mig ibland att vilja spy rakt ut..laktosmagar är INTE att leka med kära vänner!!
Sen fortsatte dagen i "kära" skolan och avslutades med en föreläsning angående doping i aulan för oss idrottare på skolan. Föreläsningen var riktigt bra enligt mig och man fick veta sjukt intressant fakta som man kanske inte tänkt så mycket på tidigare - "äh, det är väl inget", men så är det ju faktiskt inte! Det är allvarliga grejer det här med doping. Jag hoppas innerligt att någon av mina FIG-vänner inte åker fast för doping, dels för att det är den "största skammen" en idrottare kan vara med om men mestadels för att det finns tusentals fysiska orsaker att inte hålla på med skiten. Det finns t.o.m idrottare som åker fast för att ha något dopingklassat preparat i blodet när de i själva verket "bara" ätit kosttillskott som de köpt i en vanlig hälsokostaffär, NOT NICE! Så var försiktiga mina vänner, för en sån sak kan jag säga hade förstört mitt liv, och erat med. Jag ska ta avstånd från alla typer av kosttillskott i fortsättningen, för som sagt, man vet aldrig och det kan ju börja så oskyldigt men sluta i "KAOS" som lilla laserturken säger.

Jag har sportlov vecka 8. Alltså en vecka efter er där hemma, mohahaha, det kan ni ha era jävlar! När ni sitter där i eran glassiga skolbänk ligger jag hemma och rapar i min säng..kanske lägger en och annan fis också när jag ändå håller på & kanske äter några chips eller så! Sen en riktigt köttig träning ute i skogen på det och jag kan berätta att - LIVET LEKER!!! Några av planerna för lovet är att tävla på både juniorSM (sthlm) och seniorSM (gbg), gå till frissan och bli blond igen, beställa balklänning (ska gå på balen med Sibbe nu när han tar studenten till våren) och sen ska jag, Lina och Sebbe ta bilen till Booooråååås någon eftermiddag och bada, shoppa, äta god mat och allmänt bara fjanta loss :)

LINA, min kära tvillingschwester, är du nöjd nu över "några" rader?! För nu kallar plikten, disken, plugget und so weiter und so weiter ;)
Hälsa Lina att hon ska krya på sig <3 Jag älskar henne, och om jag ska erkänna en sak så är det som så här att jag faktiskt älskar henne MEST..MEST

Peace out people!

Det är faktiskt inte fysiskt möjligt att se ut såhär om du är kvinna (inte man heller för den delen) om du inte har doping i blodet. Den här bruden ser ut att ha en väldans massa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0