fin lördag!!

Jag är sugen på en ny design! Jätte jätte jätte sugen.. Vill ha något nytt i bloggen, något som är mer jag.


Vet inte om jag någonsin har längtat till en lördag såhär mycket. Även fast jag ska stiga upp halv 7 för att vara på GIS vid halv 8 så ler jag. Ska tillbringa några timmar, fram till lunch, på GIS där vi har hand om ''Uppstart Cup''. Imorgon är det P-15 som gäller. Ska stå i kiosken med Lina och hennes mamma. Ta betalt av småkillarna för korv,godis och mackor. Känner för att fälla lite bitchie kommentarer till de som köper massa onyttigheter såsom godis osv. ''Har du inte match sen?'' ''ööh jo vadå?'' '' ska du verkligen äta det där då !?'' HAHAHA F-AA-AAN vad roligt det vore ;) Men ne ska vara en artig och super trevlig kiosk kärring imorgon. Efter jag varit på GIS ska jag plugga lite och sen så ska jag umgås med någon. FINT!




favoritbild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0