drop my style

Tack som fan, jag börjar känna mig lite piggare! Legat hemma i hela 8 dagar nu.. det känns i både huvud och kropp. Allt jag gör går på halvfart. Ifrån början var mitt lov tänkt att bli lite mer händelserikt men det ville inte min kropp. Den ville att jag skulle lida istället. Tack! Men ser det såhär istället, nu kanske det dröjer jätte länge tills jag är sjuk nästa gång eftersom jag haft precis allt nu? Vore ju kanon :)

Lyssnar på lite party låtar och känner att det är precis det jag vill göra. Till och med längtar till skolan på måndag, träffa människor. Glömt hur sådana ser ut nästan. Ska bli roligt med planeringarna till vår fest klassen! FETT.

Min syster har lov nu i veckan som kommer så hoppas hon är hemma HELA veckan. Det är underbart att hon är hemma när man kommer hem ifrån skolan. På onsdag ska vi nämligen på tvillingmys till Jönköping efter skolan. Jag ska shoppa ( läs tröst-shoppa ) och frida ska vara min personliga assistent och stylist. Fint!




nothing is stopping me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0