de rullar de rullaaaaaaaar

Att det är segt att ladda upp bilder här gör det inte lika roligt att blogga, faktiskt.

Idag har jag slappat framför TV:n, smsat, ätit Fridas goda (say whaaat!?) mat och just nu sitter jag och pluggar engelska. Lite creed till mig, tacktack! Det sista jag har orkat under lovet är att plugga. Hade riktigt svårt att koncentrera mig idag på svenskan, bokstäverna bara rullade runt på pappret och haft en störande huvudvärk hela dagen, men det får jag ju räkna med. Vill bara käka klart mina mediciner NUUUU så jag får träna. Det är hemskt, 11 dagar utan fotboll nu, fan inte okej alltså. USCH!! Har 2-3 dagar kvar på kuren, måste förmodligen vila någon dag till efter det men räknar med att jag kan träna lite lätt på söndag iaf! Tjoho.

Nu ska jag keep on texting och schtudera ängälska!
Livet är för härligt :D



fantastiskt vackert, nästan så jag blir rörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0