Borås/Göteborg nästa!

Ska lägga ner det sista i väskan sen kommer faster och hämtar mig. Matchen börjar 7, 3 poäng för Växjö ikväll, fiiint. Efter matchen åker jag och kusin hem till henne i Göteborg (guldheden). Imorgon gör vi STAAAAAN. Shopping,luncha och annat mys. Tjejdag och kvalitetstid med favoriten sitter otroligt bra just nu. Frida tävlar 17.10 imorgon kväll så det ska vi givetvis titta på. Efter loppet ska vi ut och äta sen är det bara hem till Gislaved igen som gäller -.- Måste åka hem med familjen imorgon kväll för vi har match + plugg på söndag!

Ha en bra helg :) För det ska VERKLIGEN jag ha!!!!!!!!!



kusinen min <3

Kommentarer
Postat av: mariana

fin hon va (:

2011-02-05 @ 10:25:04
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0