blev mer köpt..

Blev lite mer köpt än jag tänkt egentligen, men äh vafan :) Det var sjukt lite folk så slapp trängas med skånska feta (ursäkta uttrycket) kärringar. Åkte hem till farmor och farfar när vi kommit hem till Gislaved för att titta på kusin, fast på TV då. Tyvärr förlorade dom med 3-2 men är redan klara för kvalserien till Elitserien så det är GÖTT endå!
WAAAAAAAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAAAA HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEE.. Hörde min katt springa i hallen och in i vardagsrummet framför kattfaaaan sprang en mus! UUUUSCH.. Nu ska jag springa upp för trappan så jag slipper höra pipet..

Skönt är i säkerhet i min säng nu! Gillar inte möss något vidare, trots att dom är rätt söta men naaah. Ska fortsätta prata med någon jag tkr är betydligt sötare än en mus nu.
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0