bitterfitta: varsågoda!

Jahopp..

Ligger i soffan som jag gjort sen i fredags. Börjar få liggsår, hehe. Känner också att mitt humör börjar tryta. Rätt tveksamt om jag orkar eller kan åka med till Stockholm imorgon, som jag babblade om igår :s Vill inget hellre, men innerst inne vet jag att jag inte orkar. Har knappt någon ork att gå ut och gå liksom. GRYMT sportlov jag haft, bästa på länge. Bitterfitta till max. Mina nästa planer i livet blir att gå och dränka mina sorger i duschen..

Jag såg fram emot ett lov fyllt med shopping och att umgås med min familj och min andra halva som jag saknar jätte mycket varje dag under veckorna. Växjö, där jag alltid, på något konstigt sätt hämtar ny kraft och energi. Gillar att vara där, bara jag och Frida. Vi skulle ut och äta, jag skulle vara med henne i skolan, vi skulle bada, vi skulle shoppa, vi skulle gå på bio och MASSA MER. Vi skulle tillbringat helgen i Stockholm. Behöver väl knappast  berätta vad man kan göra där eller hur mycket jag har längtat dig, Stockholm är en favorit hos mig, trivs enormt bra där. Har pengarna och suget efter att shoppa en himla massa plagg att hänga upp i min garderob som jag just nu kind off avskyr, men nehe får gå runt och se grå ut istället. Underbart. Grymt jävla sur. Nu ska jag ta mina mediciner, bli groggy och ställa mig i duschen..
PUSS, eller nått.........................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0