besöksrekord igår!!!

Och inte så lite heller.. Gud så glad jag blir :D Vart hittade ni alla mig? Släng gärna iväg en kommentar och berätta.

Känner mig faktiskt bättre idag, har kunnat äta lite osv. Känner mig dock lite tipsy och groggy av alla mediciner jag tar, men gör allt för att bli frisk. Det finns en liten chans att jag åker med till Stockholm på fredag. Men min mamma har gått och blivit rätt sjuk hon med så hon och pappa stannar hemma, förlåt mig mami (a). Så mormor och morfar följer med istället. Istället för att bo i lägenheten på Gullmarsplan tar vi in på hotell i stan. Lite bättre va? Frida springer runt 12 på lördag så vi har förmiddagen och hela eftermiddagen och kvällen fritt. Blir nog att jag, Frida & Sebbe (F:s pojkvän) strosar runt på stan, äter gott och myser. Om jag nu ens orkar följa med, det får vi se. Om jag gör det blir det väääldigt lugnt för mig. Hoppas hotellet har bubbel och bastu jag kan ta igen mig i!

Nu ska jag gå och duscha, är rätt jävla ofräsch..




Vet någon om det är mycket snö i hufvudstaden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0