BEAUTY






Detta får bli ett av mina köp i Växjö nästa vecka. Är lite trött på det jag har nu, biter inte lika bra längre på min hy. Spelar ingen roll hur mycket jag sovit så är likt förbannat dom där mörka ringarna där under ögonen. Har aldrig använt fondation i hela mitt liv men vissa dagar behövs det. Kör på en mineral istället för en vanlig tjock som bara blir matt på min hy. Ser ut som en kaka efter några timmar, sminkränder osv är inte min grej. Det ska se naturligt ut, man ska vara naturlig!

Till er som är intresserade och har frågor om smink och liknande gå in på min fina vän Dejanas blogg som hon driver tillsammans med hennes crazy kompis Louise, båda är riktigt härliga tjejer så läsvärd blogg lätt!

beautyfreaks.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0