1 februari

Godkväll sexy's!

Tiden bara rullar förbi..

Träningen idag var väl sådär, mitt knä fuckade som vanligt. Det har varit rätt lugnt nu några månader, vilket har varit otroligt skönt så jag har kunnat träna på fullt ut. Men idag var det samma gamla smärtor och det gör att jag inte vågar gå in i närkamper och allting går liksom på halvfart. Det går upp och ner, gjort det nu sedan jag fick skadan. Hoppas det bara går uppåt, för har aldrig varit såhär taggad inför en säsong innan.. känns ju så bra ;o

Har precis ätit och ska sova nu, grymt skönt att lägga sig såhär tidigt. Blir en lång och jobbig dag imorgon. Lektion efter lektion, idrott sista och sen upp till skolan för en timmas matte till halv 5. Sen är det bara att sätta sig i biblioteket för att plugga tyska. MUMS..

Godnatt :)



två favoriter och stockholm, svårslaget!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0