jag ska bli moster



Så ja nu vet ni alla, dom närmaste vännerna, familj, släkt, växjö bor osv till FRIDA vet redan men ja nu går det inte dölja längre. Blev ''offentligt'' idag via Sebbes facebook. Det har nu gått 5 månader och i början av januari kommer den lilla ängeln. Känner sån enorm kärlek och stolthet. För ni förstår nog inte hur tufft ett sådant beslut är. Allas fördomar, allt snack osv. MEN det som gör mig så förbannat stolt är att hon vågade stå upp för sig själv. Att lyssna på sig själv. För jag har funnits där sedan vi simmade ikapp som två spermier och in i mammas trygga mage, så har jag varit vid din sida. En sådan här sak är en ny vändning i livet, ett nytt kapitel. Men det kommer bli så bra! Frida har en grym pojkvän som jag skulle vilja höja till skyarna och TACKA honom för allting han gör för henne, den lyckan han ger henne hela tiden. Jag skyddar henne till det sista, så FAN ta den som går runt nu och snackar skit när detta kommit ut. Det bästa är att Frida inte bryr sig ett skit om vad alla andra säger, utan det är mest jag som blir en bitch så fort någon säger det minsta negativt om min tvillingsyster. SÅ vad jag vill säga är att jag lyser som en sol, stolt och jag längtar något otroligt. Mosters lilla ögonsten, vi kommer ta emot dig med öppna armar.    Livet <3

Kommentarer
Postat av: Mariana

gud va underbart :) önskar dom all lycka ! vad roligt verkligen :D <3

2011-08-04 @ 21:36:43
URL: http://marianas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0