fään så gött

fäääään va skön träningen va ikväll! Löpning med lillsötisen Alicia som draghäst och andra övningar som är mina favoriter :) Kände av mina knän men överlag känns det väldigt bra! Men alltid i slutet av träningarna blir dom som överbelastade ungefär men jag kör så mycket jag kan absolut. Tittade på b-lagsmatch efter träningen och sen hem till min fina familj. Inser bara vissa dagar hur jävla bra dom är. Ofta är man ju mitt uppe i vardagen och allt flyter på, vissa dagar får jag mina infall där jag känner WOHOOO!

Efter en skön dusch ska jag snart sticka ner till stationen och hämta min bror. Han ska hem för att hämta nycklarna till sin nya lägenhet osv. Har jag sagt att han ska flytta hem hit till Gislaved igen? Har jag säkert annars säger jag det igen. Så skoj!

Nu ska jag fortsätta smsa med födelsedagsbarnet. 3 dagar kvar på äckeljobbet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0