waist of time


matte!

Hej hemskt mycket hej. Dagen blev plötsligt väldigt mycket bättre efter jag fick pussa på Benjamin. Efter skolan ska jag och mormor shoppa, som jag sa innan. Hoppas jag hittar något nu bara, vore ju jäffffligt typiskt om jag nu inte gör det. Varför är det ofta så? När man har shoppingsuget och plånboken så finns det ingenting i butikerna? Men när det ekar i plånboken är affärerna fyllda med godheter, ännu värre om det är på rea med! Hoppas turen är med mig idag.

Sitter på världens drygaste håltimma, efter svenska talet har vi haft ledigt o nästa lektion börjar inte förens 14.05. Varför gick jag inte hem istället för att sitta här o uggla? Onödig skoldag, men ska inte klaga endå :)
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0