Växjö med älskling

Godmorgon :)

Vilken underbar dag!!!!!!!! Glad cheeeey tjuhu. Vaknade i vettig tid idag och har hållt på o fixat här hemma. Måste ju göra mammas jobb nu när jag är hemma själv över helgen! Ska klä på mig strax och såna grejer en normal tjej gör på morgonen. Sen kommer Benjamin och hämtar upp mig sen drar vi mot VÄXJÖ. Vi ska gå på stan, se Scream 4 på bio ikväll och sen äta på den godaste resturangen i hela småland. Akropolis! Grekisk mat och det säger väl mycket :)
Vi kommer hem imorgon så uppdaterar mer då. Ska lägga allt åt sidan och bara vara med människan jag tycker så himla mycket om. Nu bubblar det i magen, eller pirrar det? Aja hur som helst så får ni ha en riiiiiiktigt bra påskhelg och ta det lugnt med alkohol intaget ;)
PUSS!



Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Veckans blogg avgjord! Kolla om det var du och/eller var med igen :)



www.kungevve.se

2011-04-24 @ 22:42:32
URL: http://kungevve.se
Postat av: Kung Evve

Veckans blogg avgjord! Kolla om det var du och/eller var med igen :)



www.kungevve.se

2011-04-24 @ 22:43:00
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0