jag är rätt bra

Häääääärlig runda jag nyss avverkat! Sprang en halv mil och ja, nu är jag sjukt trött. Min kondis kan förbättras en hel del alltså. Knäna kändes bättre än jag trott. Så det är riktigt positivt. Känner för att ta tummen ur imorgon bitti också och springa några kilometer. Jag blir alltid jätte pigg efter träning så det vore ett perfekt sätt att starta dagen på! Sen vill jag komma i form, for real, till våran hemmapremiär den 1 maj. Då är det fan KÖTT som gäller. KROSS är ett annat lämpligt ord..

Ska strax hoppa in i duschen, äta lunch sen cykla ner till GIS och titta på fotboll. Om nu min kära pojkvän svarar eller Jenny svarar innan kl 3. Jag är nog världens otåligaste människa så att vänta på någonting är inte min grej.
Later :)



varför vara seriös när man kan vara oseriös? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0