underbar helg

Godkväll!

Har haft en helt underbar helg med Benjamin i Växjö. Vi har tagit det väldigt passivt större delen av tiden. Vi har mest ätit, legat i solen, gått på bio, pratat om allt och ingenting och njutit av varandras sällskap. Svårt att förklara för er som inte sett oss tillsammans, men jag tycker om den där killen sjukt mycket! Går ständigt runt med ett leende på läpparna när jag är med honom. Svårt att låta bli. Så i helgen har jag förmodligen gått upp något kilo men jag är större på kärlek däremot, hihi.

Idag vaknade vi upp i lagom tid och tog det lugnt framtill att Frida kom hem runt 1. Lämnade över nyckeln och hon följde med oss in till stan. Vi tänkte gå en liten runda i affärerna men klantiga som vi är hade vi ingen tanke på att det var stängt överallt idag eftersom det är röd dag. Så sa hejdå till Frida som åker till Spanien på träningläger nu i 10 dagar och åkte hemåt istället. Kommer sakna henne mer än vanligt nu, bara för att hon är så långt bort ifrån mig.. Men det unnar jag henne, lite sol, bad och träning!

Vi stannade till hemma hos B och åt grillat med hans familj + gäster, trevligt!
Älskling åkte hem för en timma sen och nu ligger jag i min säng. Läser lite bloggar och sport grejer. Det jag alltid gör på datorn nästan. Skriver mer imorgon, mina ögon vill inte mer!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0