styrka.dusch.godis

Efter en och en halv timmas styrketräning med Issa ska jag hoppa in i duschen och hoppas att min uppblåsta mage försvinner. Varför fattar jag aldrig att jag ska sluta äta när jag är ''för'' mätt? Fetto varning, tacka vet jag fotbollen. Annars vette fan, (vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram) hade blivit min signatur sång.. hehe.

Har haft en UNDERBAR, lägg märke till de stora bokstäverna, helg med Benjamin. Killen får mig att må så jävla bra, jag har sagt det innan men jag säger det igen, i'm inlove! Det är rätt sjukt, men vääldigt härligt att en människa kan få mig att känna såhär. Och det går inte över, det bara växer. Babe, om du läser det här (vilket jag tror att du gör) så vill jag bara säga att du är bäst. Och jag är bara din!

Så slutpratat om det till er som tycker jag tofflar eller tycker det är töntigt. Synd om er bara :) Så nu får ni istället läsa något mycket mer intressant.. Jag ska gå och duscha nu, fan vad jag ska duscha. Mmmhhh sen ska jag äta godis, fan vad jag ska äta godis. Nu vet ni :D gött va? Aaaah-aaa!

PUSS/PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0