sorry guys

heeeeeej heeeeej jätte mycket hej!

Döda mig inte okej? Men jag har gjort mycket trevligare saker i helgen än att sitta vid datorn. Ska försöka att bättra mig betydligt med uppdateringen här. Men den senaste tiden har det varit rätt mycket på G! Har mycket i skolan, umgås med mina vänner och Benjamin + fotbollen 4 ggr i veckan nu när matcherna dragit igång. Så ja hoppas ni förstår iaf. Om jag hade fått betalt för att blogga, då hade jag lätt uppdaterat flera gånger per dag. Men nu är det inga miljoner jag tjänar på denna blogg så jag hittar på saker som gör mig lycklig på riktigt istället. Som att gå runt o vara kär, tex.

Just nu sitter jag och pluggar engelska efter att ha haft bästaste Hanna & Mirran på besök i VÅRSOLEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0