some thoughts

Nu ligger jag i soffan och tittar på fotboll. Champions Leauge, Real-Barca. Kan inte bli mycket bättre, bara B som fattas sen så. Jag vet att jag pratar om honom mycket och att jag nämner honom i bloggen ofta. MEN låt mig!! Jag är riktigt kär och lyckligare än någonsin. Är inte det bra då? Vettefan om ni tycker det är för lite variation i bloggen osv men jag har ju honom i huvudet jämt så svårt att inte skriva någonting. Vet inte heller om jag överreagerar, men har fått höra mkt tjat om just det här med bloggen. Kanske handlar det om avundsjuka ifrån vissa håll? Hade jag varit om jag hade vetat och sett det han och jag har. Men de flesta av er skämtar bara med mig, och det är inte detta jag syftar på nu. Såsom toffel och att jag smsar mycket. (host Eve,Josse,Jasse m.m) haha :D Men ni vet att jag älskar er otroligt mycket och att ni gör mina dagar! Tack för att ni står ut med mig ;) Ni är underbara!

Nu ska jag pilla lite på entreprenören så gör jag klart det sista imorgon. Kommer dra en stor suck av lättnad när vi lämnat in sccchiiten! Nu är det bara 1 månad kvar i skolan drygt och sen är det SOMMARLOV. Efter det bästa sommarlovet någonsin (förhoppningsvis) så börjar jag mitt sista år på gymnasiet. Tanken är FIN! Sen då? Börjar livet då? Alltså på riktigt? Har börjat leva för länge sedan. Men då är det fullt ansvar som gäller, framtiden kommer krypandes mer för varje dag. Vissa dagar vill jag ta emot den med öppna armar, vissa dagar vill jag stanna tiden och återuppleva gamla minnen. Men de finns bara i huvudet, nu är det dags att skapa nya!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0