sista dagen på lovet



Bilden beskriver mig så bra just nu! Lycklig.

Idag har jag solat, tittat på Endi (benjamins lillebror som spelade fotbollsmatch) ätit glass och TRÄNAT. Kändes fantastiskt i både huvud och kropp, men med ett undantag då som vanligt, knäna. Jag hatar dom och önskade jag kunde byta ut dom. Men min vilja och kärleken för fotbollen är för stor för att jag ska vila. JAG HATAR ATT VILA. Får fan en lätt form av ADHD om jag inte kan träna fotboll. Tycker synd om de som tvingas stå ut med mig när detta händer. Men nu går jag emot mina äckliga knän och tränar endå. Sådeså. Om jag får höra ''skyll dig själv eller vad var det jag sa'' återstår att se. Hoppas jag inte behöver höra det. Ja menar att det blir ännu värre. Men äh positiv ska man vaaa!! (a)

Ligger i min säng nu och ska plugga det sista på engelska provet som är imorgon. Alltså, dagen efter ett lov, det är NICHT OK. För i huvudet är man fortfarande kvar i sängen och inte så taggad på engelsk grammatik liksom. Men jag älskar ju engelska så det FUNKAR endå. Nähe nu ska jag vara duktig!
PUSS :)

Kommentarer
Postat av: Mariana

härlig bild (:

2011-04-25 @ 23:53:42
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0