segisdegis



Säkert haft med denna bilden på bloggen innan men who cares, känner att bristen på bilder är stor för tillfället. Men världen går faktiskt inte under för det. Ligger i min säng nu, lyssnar på töntiga kärlekslåtar på Spotifyoch saknar min härliga kille. Har fortfarande inte vant mig vid att säga så. Har aldrig i hela mitt liv känt såhär för någon. Ligger här med ett fånigt leende över läpparna men det bara kommer upp, så fort jag tänker på honom eller när någon bara nämner hans namn..

Har pluggat körkortsteori halva kvällen så är helt mör i huvudet. Men blir genast piggare när jag pratar med Sonja och Stephie på msn.

Imorgon kommer Sonja förbi en sväng på förmiddagen, vi ska snacka skit och jag ska försöka förstå hur vissa grodor tänker. She's my girl, tycker hon borde gifta sig med mig egentligen. Fast jag vill skiljas ibland så jag får träffa Benjamin dock ;) Sen ska jag möta Mirriz för en promenad i vårvädret och sen ut och köra med Lasse. För er som inte bor här i Gislaved så ska jag ta en körlektion. Ska börja komma igång på allvar med mitt körkort nu, för snart är det dags, 18 år!

Godnatt på er snyggingar. Känns underbart att slippa stiga upp tidigt imorgon för vi har PÅSKLOV!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Vad kul att du är med i veckans blogg :D

2011-04-18 @ 11:36:40
URL: http://kungevve.se
Postat av: Lina

Nu är det bara att uppdatera så bra jag kan :)

2011-04-18 @ 20:10:06
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0