monday morning

Känner att mina besökare minskar ju mindre jag bloggar, t-t-t inte bra! Ska försöka bättra mig :)

Godmorgon på er! Sitter och tittar på The Voice samtidigt som jag äter frukost, bra start på dagen. Har konferens första lektionen och det är lite FÖR soft om nu det ens är möjligt? Har bara 8-9 veckor kvar nu, borde stå ut.
Efter skolan idag ska jag ner till mormor och äta hennes fantastiska räksoppa som har gjort endast till mig, om jag älskar henne? OJA!! Alla borde ha en sådan mormor, jag är lyckligt lottad. Efter det kommer en liten filur som jag är minst lika lottad över att ha som min. Myskväll en helt vanlig måndag, awsome!
Later :) Hare! (kanin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0