måndag, det enda positiva är att det är långt till nästa måndag

Goooodmooorning!!

Fick precis reda på att vi börjar 10 imorgon (som vanligt) men konferensen är inställd så vi slutar vid 1. Fasen va gött! Tror det blir plugg imorgon fram tills träningen börjar. Fast hoppas på mys istället! Vore väldigt skönt om detta fina vårvädret håller i sig så jag kan lägga mig ute i en fotölj på altanen o plugga. Min näsa och kinder har fått liiite färg i helgen, fast inte åt det bruna hållet utan mer åt det röda. Har NOLL bloggfantasi idag, ingen aning vad jag ska skriva. Började iaf skoldagen med en puss ifrån min snygging! Då kan inte denna dagen gå fel :)
Later!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0