inte just ikväll..

Eftersom jag har bestämt mig för att ha en hemmakväll för mig själv tänkte jag passa på att blogga lite också. Tycker jag uppdaterat riktigt bra de senaste dagarna, eller vad säger ni? Om någon ens lagt märke till det vill säga ;)
Smsar med syster, babe och min saknade fina vän Marie. Jag tycker om alla 3 riktigt mycket så det passar bra att dom underhåller mig på min tråkiga kväll, by myself. Jag har alltid tyckt det varit skönt att vara ensam, titta på precis vad jag vill på TV, överknarka facebook, läsa bloggar och äta onyttigt. Men det sist nämnda stryker jag just ikväll. Känns gött! Är inte sugen och då är det onödigt att äta något. Men just ikväll, är det inte lika skönt att vara ensam. Har jag blivit sällskapssjuk eller vad är det med mig? Är det bara just för ikväll det inte är lika skönt som tidigare att vara ensam? Tror det är så faktiskt. Kan ju bero på att jag saknar min pojk och vill ha någon nära mig.

Meeen, får nöja mig med Harry Potter som går på 3:an. Yaaay! Fast det är nog bra att ha lite tråkigt ibland också :)
PUSS!




you and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0