i'm strong when i'm with you

NU ska jag sova, för imorgon blir det förmodligen rätt sent eftersom min pojk ska sova här. Kan bara träffa honom 2 gånger denna veckan, iofs brukar vi bara träffas 2 gånger i veckan eftersom jag har träning så ofta o tiden passar inte vissa dagar, blir för tight! Inga sovmorgnar samtidigt, schoolwork sen har vi faktiskt vänner också ;) haha! Så vi passar på så fort tillfälle kommer, jag hittar och skapar tid till honom. Folk som skyller på att dom ''inte har tid eller för mycket att göra'' fuck that, bortförklaringar. ALLT går om man bara vill. Egentligen vill jag ju bara träffa honom hela tiden! En kille man inte får nog av. Men jag gillar endå att det blir så roligt o speciellt varje gång vi ses, inte direkt att vi tröttnar på varandra. Gillar den där känslan av att längta efter honom och nästa gång vi ska ses. Men den bästa är endå att få vara nära honom..

Blev kärleks snack i detta inlägget OCKSÅ, men vafan. Känner faktiskt att det är min blogg, bara min. Kan ju skriva vad jag vill, hur och precis när jag vill. Och det som cirkulerar just nu har mycket med B att göra. Är det inte lite roligt att läsa lite nytt då? Än att jag tränat, varit i skolan, ätit och sovit.. Sen det att jag inte har så mycket exlusivt material att dela med mig av till er heller. MEN nu ska iaf jag, Lina Sofia Åhsberg släcka lampan och sova. En ny dag imorgon, en ny vecka framförallt. Nu ska jag i mitt rosa exlusiva nattlinne ifrån Gekås, längta till sommaren o hoppas jag får högt betyg på min svenska uppsats imorgon! Kram på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0