home

Vi vann igår med 3-2! Vi spelade som vi kan göra igår, det har vi inte visat innan men nu har vi kommit igång känns det som.Speciellt mittfältet.  Bara att fortsätta nu brudar, vi vet ju att vi kan! Jag spelade inte en enda minut, mitt knä är långt ifrån okej. Blir så ledsen, alltid är det något med min kropp som inte är 100 %. Den känslan är förjävlig, mitt huvud vill SÅ mycket. Men det går inte om inte kroppen vill sammarbeta. Hade gjort vad som helst för att få vara frisk och spela skiten ur motståndarna! Vill visa vad jag kan.. Så nu blir det styrketräning och sen förhoppningsvis går det över.

Struntade i skolan idag, kunde inte sova igårkväll och mådde ILLA imorse när jag vaknade. Hade inte gjort något vettigt i skolan idag endå i detta tillståndet. Men det börjar släppa nu så får se om jag drar mig ner på GIS sen. Blir lite lätt jogging och styrketräning isåfall. Om jag har lätt för att må dåligt?  NÄHE. Men jag är ingen mes, inte i mitt huvud iaf, det ska ni veta. :)

Nu ska jag göra mig någon lunch sen blir det plugg, ska göra det ni har gjort idag i skolan kära klasskamrater.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0