home and off to practise

Har tillbringat hela min dag i Göteborg därav ingen uppdatering! Vi har under större delen av tiden strosat runt på Universeum som små barnungar :) Ibland måste man få vara barn också. Det enda vi hann med på stan var att äta så någon shopping blev det inte. Stolt över mig själv därja japp japp!

Eftersom vi steg upp tidigt idag sitter jag här och är trött men ska strax ner o titta på träningen. Har för ont för att köra fullt ut och ska till sjukgymnasten imorgon för att kolla upp det. Och nu när jag har så ont är jag jämt rädd för att det bara ska bli värre. Å andra sidan är jag sämst på att ''ta det lugnt''. Soccer is deff the best thing in the world så väääääldigt svårt att låta bli. Jag är för ivrig för mitt eget bästa!

Visar er lite bilder ifrån idag senare när jag kommit hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0