garderobs problem



Tycker denna bilden bara skriker vår!

Känns som hela Sverige drabbats av ''vårfeber''. Men det är samtidigt nu man liksom vaknar, njuter av de där solstrålarna som letat sig fram efter en kall och grå vinter. Det är underbart att kunna gå ut i bara en tröja utan att frysa. Min kärlek, min mc jacka ifrån H&M, har jag dammat av ifrån garderoben och den hänger nu i hallen redo att göra mina annars så tråkiga outfits för tillfället LITE bättre. Mc jackan varvar jag med min uber schnygga ralph lauren väst som jag inte ångrar en sekund att jag köpte!  Är så shoppingsugen att jag snart avlider, om ni ville veta. Känner att det är dags för ett garderobsbyte med syrran snart. Behöver lite nytt men även gammalt att dra på mig. För det är inte roligt att kika in i min garderob på morgonen och bestämma ''outfit of the day''. Noll inspiration alls. Vill köpa en massa nya plagg som liksom lyfter upp allting! Massa basplagg, lite klänningar, några par jeans, lite koftor, kajaver, tunikor, söta linnen osv. Önskar Gud öppnade upp himlen och slängde ner lite sedlar till mig så jag kan shoppa på RIKTIGT. Fasen vad jag klagar då.. vi tjejer alltså, suck! Vilka hemska problem vi har ibland, not. Jag ska nog vara glad att jag ens har en garderob överhuvudtaget. Finns de unga flickor där ute i världen som drömmer om att få på sig en klänning en dag. Sen går folk o köper strumpor på en märkesbutik för 250 kr styck. Något att tänka på kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0